Pogoji poslovanja Spletne trgovine Narodne galerije so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S Spletno trgovino Narodne galerije upravlja javni zavod Narodna galerija, matična številka: 5052076000, ID za DDV: SI38676770. Pogoji poslovanja določajo delovanje Spletne trgovine Narodne galerije, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Narodno galerijo in kupcem. Uporabnika zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je z oddajo naročila potrdi seznanjenost s Pogoji poslovanja. Narodna galerija si pridržuje pravico, da Pogoje poslovanja lahko spremeni brez predhodne najave ali opozorila.
Ob registraciji v Spletno trgovino Narodne galerije pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo kupca nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Nakupovanje v Spletni trgovini Narodne galerije je enostavno in varno. Spletna trgovina omogoča nakupe samo na območju Slovenije in je namenjena samo fizičnim osebam. Poskrbeli bomo za preglednost podatkov in vas varno vodili preko vseh korakov nakupa. Če naletite na kakršnekoli težave, nam sporočite na elektronski naslov: trgovina@ng-slo.si. V odpiralnem času Narodne galerije lahko za informacije oz. pomoč pri nakupu pokličete na tel.: (01) 24 15 424.
Pogoji poslovanja veljajo od 1. junija 2014.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Spletne trgovine Narodne galerije ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene veljajo za nakup prek Spletne trgovine Narodne galerije. Načeloma so v ponudbi Spletne trgovine Narodne galerije le izdelki, ki so na zalogi. V malo verjetnem primeru, da izdelka ni mogoče odposlati, bo kupec o tem nemudoma obveščen. Narodna galerija bo iz naročila odstranila nedobavljiv izdelek in vrnila kupcu zanj že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala. Narodna galerija ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave izdelkov.
Navodila za nakupovanje
Izberite izdelek in ga s klikom na gumb "V košarico" dodajte v košarico. V košarici si lahko ogledate seznam izbranih izdelkov, spremenite količino ali odstranite izdelek. Če želite dodati nove izdelke v košarico, kliknite na gumb "Nakupovanje". Izdelki, ki ste jih že dodali v vašo nakupovalno košarico, bodo tam ostali, dokler naročilo ne bo dokončano oz. izdelkov ne boste odstranili iz košarice. V vsakem trenutku se lahko vrnete na nakupovanje in dodajate nove izdelke, pri čemer bodo že dodani izdelki ostali v košarici.
Ko imate v nakupovalni košarici izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na gumb "Na blagajno". Sledila bo prijava oz. registracija v sistem Spletne trgovine Narodne galerije. Če ste v Spletni trgovini Narodne galerije že kdaj nakupovali ter ste registrirani, se v sistem prijavite z elektronskim naslovom in geslom. V trgovino se lahko prijavite tudi z vašim Google računom. V kolikor v Spletni trgovini Narodne galerije še niste nakupovali, torej niste registrirani, boste registracijo izvedli ob prvem naročilu. Vsi podatki o registraciji in dostopu bodo poslani na vaš elektronski naslov. Vaše kontaktne podatke lahko pregledujete in spreminjate tudi v zavihku Moj profil.
V naslednjem koraku "Vnos podatkov" bo sledil vpis/pregled podatkov za dostavo in izbira načina plačila. Obstoječi uporabniki na tem koraku preverite že vpisane kontaktne podatke in izberite plačilo. Novi uporabniki vpišite vse zahtevane kontaktne podatke, prav tako izberite način plačila.
Sledi pregled in potrditev naročila. Prosimo, da preverite vpisane podatke in naročilo. Če se z vpisanimi podatki strinjate, potrdite in oddajte naročilo s klikom na gumb »Potrdite naročilo«. Vaše naročilo bo oddano, na elektronski naslov boste dobili potrditev.
Kupoprodajna pogodba med Narodno galerijo in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Narodna galerija kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene, podatki o dostavi in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Narodno galerijo kot za kupca.
Nakup za pravne osebe
Nakup za pravne osebe preko Spletne trgovine Narodne galerije ni možen. Če želite račun za podjetje oz. organizacijo, nam pišite na elektronski naslov: trgovina@ng-slo.si ali v odpiralnem času Narodne galerije pokličite na tel.: (01) 24 15 424.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Narodna galerija kupcu omogočila odstop od nakupa.
Plačilo in plačilne metode
Po oddaji naročila boste avtomatsko preusmerjeni na spletno stran, kjer boste vnesli podatke o kreditni kartici ter izvedli plačilo. O vseh korakih in statusih vašega naročila boste obveščeni na elektronski naslov. V Spletni trgovini Narodne galerije lahko naročeno blago plačate le s kreditno kartico. Sprejemamo kreditne kartice, ki so izdane v Sloveniji: MasterCard in Visa. Plačnik mora biti ista oseba, ki je lastnik kreditne kartice. Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila. Ob naročilu se najprej izvede rezervacija sredstev na vaši kreditni kartici, ob odpremi izdelkov pa se bremenitev dejansko izvede.
Dobavni rok in dostava
Dostava (preko Pošte Slovenije) pri nakupu nad 50,00 € je brezplačna, sicer pa so stroški priprave blaga in pošiljanja 3,90 € na naročilo. Blaga v tujino ne pošiljamo. Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, praviloma pa najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Dobavni rok je 8 delovnih dni od prejetja elektronskega obvestila na vaš e-poštni naslov, da je vaše naročilo sprejeto in plačilo urejeno. O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim oz. stornirali celotno naročilo.
Izdaja računa
Narodna galerija ob ali po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vračilo
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga odstopi od nakupa, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Stroške vračila krije kupec. Priložena mora biti kopija računa in podatki za vračilo kupnine (številka osebnega bančnega računa). Narodna galerija vrne kupnino za izdelke, od katere odšteje stroške prvotnega pošiljanja kupcu in transakcijskih provizij. Kupnino vrnemo takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejetja sporočila o odstopu od nakupa in prejetja vrnjenih izdelkov.
Kupec mora blago vrniti na naslov: Narodna galerija, Puharjeva 9, 1000 Ljubljana
Varnost nakupa in osebnih podatkov
Med vašim nakupovanjem in plačevanjem zagotavljamo varnost vaših osebnih podatkov in varen postopek nakupa z zaščito pred zlorabami. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil in plačil.
Kot kupec pa ste odgovorni za dostop do svojega sistema ter za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesel. Kot kupec jamčite za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov.
Postopek obveščanja o nakupu
1. Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
2. Naročilo je odpremljeno oz. pripravljeno za prevzem
Narodna galerija v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem kupca obvesti po elektronski pošti.
Obravnava poškodovanih pošiljk in stvarnih napak
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket čimprej prinesete na pošto. Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Stvarna napaka je kadar: izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo; izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila (simbolično). Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Pritožbe in spori
Narodna galerija spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Če naletite na kakršnekoli težave, nam sporočite na elektronski naslov: trgovina@ng-slo.si. V odpiralnem času Narodne galerije lahko pokličete na tel.: (01) 24 15 424. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.