Flamec iz Antwerpna. Okrog 1658 naj bi bil delal v Würzburgu in Bambergu. Leta 1668 je prišel kot slikar cvetličnih tihožitij iz Danzinga (Gdansk) v Lübeck, nato pa naj bi bil na vabilo danskega kralja odpotoval na danski dvor v Kobenhavn. Zaradi spora z mestnimi možmi je moral zapustiti Lübeck, odpotoval je v Ratzeburg, kjer je na začetku oktobra 1668 umrl. Pokrajinski muzej v Mariboru hrani štiri podpisana dela: Vanitas, dat. 1662, Sadeži, dat.1662, Lovsko tihožitje, brez dat. in Paradna konjska oprema, dat.: Rats, 1662. Tihožitje z globusom, mrtvaško glavo, violino in lovsko opremo, dat. 1665 je v zbirki De danske Kongers kronologiske Samling v Gradu Rosenborg, Kobenhavn. Tihožitje z monštranco in cvetjem, signirano in datirano: P. V. KESSEL FI A BAMBERCH 1658 izvira z gradu Seehof pri Bambergu in je last Bayerische Staatsgämeldesammlungen, München. Tihožitje Košara z grozdjem - slika je fragment, letnica ni čitljiva, pač pa podpis - je v zbirki starinarja Petra Lippa v Berlinu. Vanitas, signirana in datirana 1664, 76 x 87cm, je bila 1989 naprodaj v New Yorku (Sotheby's, 7. april 1989. št. 39).
Lit.: Th. Hach, Peter van Kessel, Repertorium für Kunstwissenschaft, VIII, Berlin & Stuttgart 1885, str. 330-335; Weilbach, Kunstnerleksikon, zv. II, 1949, str. 11; Sydney H. Paviere, A Dictionary of Flower, Fruit, and Still Life Painters: 15th - 17th Centuries, I, Amsterdam 1962, str. 38; Natura in posa: La grande stagione della natura morta europea, ured. Ingvar Bergström, Claus Grimm, Marco Rosci, Michel & Fabrice Faré, Juan Antonio Gaya Nuno, Milano 1977; De Maere & Wabbes: Illustrated Dictionary, zv. I in II, Brussels 1994.