Zapuščeno poslopje na sliki zarašča grmičevje; slamnata streha se že udira in na njenem slemenu raste trava. Prizor nima simbolnega sporočila, je le študija igre svetlobe in sence, ki se odvija na fasadi stavb in v trati.
Jurij Šubic je leta 1882 šest jesenskih tednov preživel v kraju Ouézy v Spodnji Normandiji, kjer je ustvaril nekaj skic in risb, ki pomenijo uvod v preučevanja svetlobe v slovenskem slikarstvu. Najpomembnejšo študijo je Šubic prelil v sliko Pred lovom, prvo delo slovenskega umetnika, ki je bilo sprejeto na katerega od pariških Salonov. Drugih normandijskih del je bilo malo: kot je povedal sam, je bilo vreme slabo in mrzlo, veliko časa je moral preživeti v družbi, manjkalo mu je denarja za modele in, pomembno, slikanje narave Šubica v resnici ni preveč zanimalo. Hiša v Normandiji je ena od redkih njegovih krajin, ki so vse brez izjeme majhne in skicozne.