Na sredi majhne simetrične skice vidimo biblijskega junaka, ki je omahnil in s sabo povlekel stebre templja, v katerem se zadržuje množica. Vehementna in skicozna poteza ustvari trepetavo, romantično razpoloženje enega najdramatičnejših prizorov Stare zaveze.
Samson je bil zadnji sodnik v starozavezni knjigi Sodnikov, zgodbah o voditeljih Izraela, preden je ljudstvo izvolilo kralja Savla in prešlo iz plemenske v državno skupnost. Njegova moč, boj z levom, izdaja s strani Dalile, oslepitev in spektakularna smrt so bili priljubljeni likovni motivi. Češki Hynais, ki je odraščal in deloval na Dunaju, je gotovo poznal monumentalno sliko Samson in Dalila slikarja Anthonisa van Dycka iz dunajskega Umetnostnozgodovinskega muzeja, s katero se ta skica ujema v svoji simetriji in kompozicijskih poudarkih.
Skica je v Narodno galerijo prišla iz zapuščine družine Šubic in je praktičen prikaz prijateljstva med Vojtěchom Hynaisom (1854–1925) ter Janezom in Jurijem Šubicem. Z Janezom Šubicem sta skupaj odpotovala v Rim, Jurij Šubic pa je Hynaisu v Parizu pomagal pri slikanju zastora za Narodno gledališče v Pragi.