Med upodobitvami izstopajočih osebnosti na Slovenskem, ki jih je kipar Mirsad Begić ustvaril v različnih materialih, so poleg avtoportretov tudi podobe številnih uglednežev, med drugimi tudi portret slovenskega realističnega slikarja in likovnega pedagoga Antona Ažbeta. Ažbe se je v zgodovino slovenske umetnosti vpisal ne le kot pomemben slikar, temveč tudi kot učitelj številnih nadarjenih slikarjev, ki so obiskovali njegovo zasebno šolo v Münchnu, nenazadnje tudi slovenskih.
Junija 2004 so v Münchnu v Leopoldovem parku, nedaleč od kraja, kjer je stala njegova znamenita šola, Ažbetu odkrili spominsko obeležje avtorja Mirsada Begića. Naslednje leto je v okviru svoje serije slikarjevih upodobitev kipar izdelal tudi pričujočega.
Za razliko od impozantnega münchenskega poprsja je ta podoba intimne narave, osredotočena le na umetnikovo rahlo v levo obrnjeno glavo. Portret izžareva Begićevo umetniško spretnost, občutljivost in občutek za detajle ter moč vživetja. Upodobljenca prikazuje v njegovem prepoznavnem videzu z navzgor privihanimi brki, okroglimi naočniki in klobukom, ki učinkuje kakor svetniški nimb. Kipar je slikarjeve obrazne poteze nakazal v slikovito razbrazdani formi in si v delu prizadeval zajeti Ažbetovo veličino in značaj.